Andalusië volgens Martijn - Reisverslag uit Sierra Nevada, Spanje van Jeanitha Renes - WaarBenJij.nu Andalusië volgens Martijn - Reisverslag uit Sierra Nevada, Spanje van Jeanitha Renes - WaarBenJij.nu

Andalusië volgens Martijn

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Jeanitha

07 September 2011 | Spanje, Sierra Nevada

Olla, mijn naam is Martijn, maar spanjolen noemen mij Martin...
Ik moet zeggen dat ik erg blij ben dat mijn meissie spaans spreekt, want dat scheelt heel veel handen en voeten werk! Ook ben ik blij dat ze avontuurlijk is en geen zeikerig barbie-popje!

Bij onze aankomst op het vliegveld van Malaga bleek de laatste bus nl al vertrokken, maar geen nood, de taxi naar het hotel was zo geregeld. En Jeanitha kon tijdens de rit haar spaans oefenen, wat heet, turbo spaans! Wat brabbelde die chaufeur snel!!!

Goed, ik sla even een stukje over omdat dat al verteld is...

In Granada zijn we dus de stad wezen verkennen, te voet, als ook met de bus, mooie stad met veel oude, sfeervolle huizen en eindeloze straatjes om in te verdwalen...
Verdwalen deden we niet hoor, want als ik iets van mijn vader heb geleerd, dan is dat wel dat je nooit mag laten merken dat je niet weet waar je bent... Stug doorlopen tot je iets tegenkomt dat je herkent, ondertussen blijk geven van de schoonheid van de "gekozen" route! (Niet verder vertellen hoor, is ons geheim!)

We slaan weer een stukje over....

De Sierra Nevada, niet echt veel te doen nu in het na seizoen, maar wel een prachtig mooi gebied! Als je geen auto ter beschikking hebt, een prachtig mooi wandel gebied!!!
Wij dus een wandelingetje maken naar het dichtstbijzijnde dorpje... Tien kilometer slechts... Over slingerweggetjes, door de bergen! En ik heb Jeanitha NIET horen klagen... Ik ben trots op mijn meissie!!!

Vandaag maar uitrusten dus, lekker bakken bij het zwembad... Morgen naar Sevilla, ben benieuwd!!!

Hasta luego, tot ziens!

Mede naar aanleiding van mijn/onze vele reizen heb ik mijn hart gevolgd en ben ik mijn eigen webshop met fair trade mode- en woonaccessoires begonnen genaamd Corazon Fairtrade. Alle producten worden rechtstreeks geïmporteerd uit India, Bangladesh, Bali, Cambodja en Mexico. Kijk op www.corazonfairtrade.nl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeanitha

Dit profiel is van Martijn en Jeanitha. Ik (jeanitha) heb al veel van de wereld gezien (New York, Cuba, Mexico, Dominicaanse Republiek, Spanje, Turkije, Thailand, Maleisië, Cambodja, Indonesië, Singapore). Martijn (groot Schotland-fan) en ik zijn Azië nu nog verder te ontdekken en gaan dit jaar naar Vietnam. Daarnaast heb ik mijn passie voor reizen omgezet in iets professioneels, namelijk een fair trade webwinkel genaamd Corazon Fairtrade. Via mijn webshop verkoop ik fair trade sieraden, tassen, hangmatten en woondecoratie uit India, Bangladesh. Cambodja en Mexico.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 35318

Voorgaande reizen:

09 September 2016 - 01 Oktober 2016

Sri Lanka en de Malediven

24 Oktober 2014 - 16 November 2014

We're going to a land down under :-)

26 Oktober 2013 - 17 November 2013

Vietnam

08 September 2012 - 29 September 2012

Azie.....here we come :-)

02 September 2011 - 24 September 2011

Rondje Andalusie

27 November 2010 - 18 December 2010

Rondje Azie

14 Oktober 2007 - 01 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: