Azie.....here we come :-) - Reisverslagen van Jeanitha Renes - WaarBenJij.nu Azie.....here we come :-) - Reisverslagen van Jeanitha Renes - WaarBenJij.nu

Azie.....here we come :-)

Volgende week zaterdag is het zover. Dan gaat er weer een nieuw avontuur beginnen. Voor Martijn de eerste keer Azie, voor mij de vierde.

We beginnen in Zuid-Thailand (Ao Nang) waar we aan het strand bij gaan komen van de lange vliegreis. Daarna door naar Java (Bandung) waar Martijn´s vader tot zijn 7e heeft gewoond. Vervolgens met de trein dwars door Java en door naar Yogyakarta om de Borobudur tempels te bekijken (misschien ook nog Merapi vulkaan). Na al deze culturele uitspanningen moeten we nodig bijkomen op een tropisch eiland dus vliegen we naar Maleisie (Langkawi). Als afsluiter gaan we naar Cambodja om de tempels van Angkor Wat te bekijken (een 2e keer voor mij is zeker geen straf). En dan via Bangkok terug naar huis.

We hebben er zin in!

Groetjes,

Martijn en Jeanitha

Recente Reisverslagen:

28 September 2012

Laatste dagen Cambodja en Bangkok

23 September 2012

Bounty paradijs Langkawi

19 September 2012

We leven nog! ;-)

14 September 2012

Cursus Thais Engels

14 September 2012

Van Thailand naar Indonesie
Jeanitha

Dit profiel is van Martijn en Jeanitha. Ik (jeanitha) heb al veel van de wereld gezien (New York, Cuba, Mexico, Dominicaanse Republiek, Spanje, Turkije, Thailand, Maleisië, Cambodja, Indonesië, Singapore). Martijn (groot Schotland-fan) en ik zijn Azië nu nog verder te ontdekken en gaan dit jaar naar Vietnam. Daarnaast heb ik mijn passie voor reizen omgezet in iets professioneels, namelijk een fair trade webwinkel genaamd Corazon Fairtrade. Via mijn webshop verkoop ik fair trade sieraden, tassen, hangmatten en woondecoratie uit India, Bangladesh. Cambodja en Mexico.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 35178

Voorgaande reizen:

09 September 2016 - 01 Oktober 2016

Sri Lanka en de Malediven

24 Oktober 2014 - 16 November 2014

We're going to a land down under :-)

26 Oktober 2013 - 17 November 2013

Vietnam

08 September 2012 - 29 September 2012

Azie.....here we come :-)

02 September 2011 - 24 September 2011

Rondje Andalusie

27 November 2010 - 18 December 2010

Rondje Azie

14 Oktober 2007 - 01 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: