Spanjolen geobsedeerd door - Reisverslag uit Cádiz, Spanje van Jeanitha Renes - WaarBenJij.nu Spanjolen geobsedeerd door - Reisverslag uit Cádiz, Spanje van Jeanitha Renes - WaarBenJij.nu

Spanjolen geobsedeerd door

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Jeanitha

16 September 2011 | Spanje, Cádiz

Gisteren hebben we door Cádiz geslenterd, op het strand liggen bakken, lopen window shoppen en heerlijk gegeten in een hip tapas-etablissement...
Maar dat hadden jullie al gelezen, want dat heeft Jeanitha in geur en kleur beschreven!
Vandaag was niet veel anders, dus daar zal ik jullie niet verder mee vermoeien...

Wat mij de afgelopen twee dagen (als partner van Jeanitha zijnde) wel heel erg opgevallen is...
Wacht even, ik begin opnieuw!
Degene die Jeanitha kent, weet dat onze lieve heer haar bedeeld heeft met een mooie bos "hout" voor de deur!
Mij viel dus op dat die spanjolen hier, laten we zeggen, niet bepaald subtiel van dat "hout" genieten!
Gisteren in het internet-café, waar we de tijden van het OV checkten, maakte een dronkelap een zwalkend ommetje en belandde bijna in het "hout"!
Vandaag sprak een opa haar heel beleefd aan en wilde een kusje (mijn naam is Don, Don Juan!) Hij was wel heel snel verdwenen toen hij mijn blik zag, zo van: hallo, wat mot dat?
"Goh, wat zijn die spanjolen toch vriendelijk he?"

Morgen gaan we naar Tarifa en ik durf te wedden dat die spanjolen daar ook gek zijn op "hout", dus ook heel aardig... ;-)

Mede naar aanleiding van mijn/onze vele reizen heb ik mijn hart gevolgd en ben ik mijn eigen webshop met fair trade mode- en woonaccessoires begonnen genaamd Corazon Fairtrade. Alle producten worden rechtstreeks geïmporteerd uit India, Bangladesh, Bali, Cambodja en Mexico. Kijk op www.corazonfairtrade.nl

  • 17 September 2011 - 05:02

    Martijn:

    Op de foto, die oudere man, links voor...
    Hij heeft het er maar moeilijk mee, iets kiezen van al dat lekkers op de kaart!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeanitha

Dit profiel is van Martijn en Jeanitha. Ik (jeanitha) heb al veel van de wereld gezien (New York, Cuba, Mexico, Dominicaanse Republiek, Spanje, Turkije, Thailand, Maleisië, Cambodja, Indonesië, Singapore). Martijn (groot Schotland-fan) en ik zijn Azië nu nog verder te ontdekken en gaan dit jaar naar Vietnam. Daarnaast heb ik mijn passie voor reizen omgezet in iets professioneels, namelijk een fair trade webwinkel genaamd Corazon Fairtrade. Via mijn webshop verkoop ik fair trade sieraden, tassen, hangmatten en woondecoratie uit India, Bangladesh. Cambodja en Mexico.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 35336

Voorgaande reizen:

09 September 2016 - 01 Oktober 2016

Sri Lanka en de Malediven

24 Oktober 2014 - 16 November 2014

We're going to a land down under :-)

26 Oktober 2013 - 17 November 2013

Vietnam

08 September 2012 - 29 September 2012

Azie.....here we come :-)

02 September 2011 - 24 September 2011

Rondje Andalusie

27 November 2010 - 18 December 2010

Rondje Azie

14 Oktober 2007 - 01 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: