Lekker niets doen - Reisverslag uit El Puerto de Santa María, Spanje van Jeanitha Renes - WaarBenJij.nu Lekker niets doen - Reisverslag uit El Puerto de Santa María, Spanje van Jeanitha Renes - WaarBenJij.nu

Lekker niets doen

Door: Jeanitha

Blijf op de hoogte en volg Jeanitha

14 September 2011 | Spanje, El Puerto de Santa María

Hola,
Na al het cultuur en natuur snuiven staan we inmiddels helemaal in de relaxmodus. We doen dus niet veel anders dan naar de supermarkt slenteren (kan geen geroosterde broodjes met alleen jam of jam of jam meer zien en ja dat was hier dus ook weer t standaard hotel ontbijt, gelukkig hebben we een mini koelkast op de kamer jeee), bakken en poedelen aan t zwembad (op t strand werden we gezandstraald vanwege de harde wind) en nu dus een beetje siësta houden op de kamer. Wat een rotleven hebben we ook pffff ;-) morgenmiddag gaan we denk met de catamaran in Cadiz kijken/strand liggen. 25 minuutjes met zo'n catamaran lijkt me best leuk. Hotel is verder prima, zitten op een soort zolderkamer (ruim hoor) en de airco draait overuren haha maar voor de rest allemaal mooi en netjes. Bedacht me net dat we nog wat dingetjes zijn vergeten te vertellen:
- we kregen zowaar ruzie met een Chinese op t station van Sevilla. Mevrouw stond de rij uren op te houden, kwam vervolgens weer terug en propte zichzelf zo weer tussen meneer voor ons en de balie. Onze trein ging inmiddels over 10 min dus ik zei er wat van. Ze ging helemaal uit dr plaat wow. De baliemeneer verkocht ons toen maar snel de kaartjes. Wij inmiddels ook witheet moesten ff afkoelen in de trein haha. Wat een toestand ;-)
- in jerez hebben ze ook hangjongeren maar die doen letterlijk aan streetdance. Leuk om te zien!
- zat nog een heel leuk Amerikaans stel naast ons tijdens de paardenshow. En zo waar, ze deden ook alles met t openbaar vervoer en spraken geen woord Spaans! Respect voor hun en een verademing na al die opmerkingen (van met name Nederlanders die je zo her en der tegen t lijf loopt)... Jullie hebben toch wel een auto gehuurd? Nee?????
- Martijn heeft nog even mcgyver uitgehangen en de muziekbox gerepareerd bij dat barretje met die zeikerige Duitse bejaarden. We konden niet meer stuk bij de serveerster en Pepe die al t eten maakte.
- gisteravond hebben we lekker luxe 2 tapasbarretjes gepakt. Bij de laatste een aardige sloot sangria naar binnen gewerkt wat de obers weer grappig vonden want Martijn z'n Spaans ging ineens een stuk beter haha. Overigens leert ie dat ook van spongebob op tv hier oftewel Bob esponje op z'n Spaans ;-)

Nou dat was t weer voor vandaag. We moeten weer verder met luieren.....

Hasta la pasta!

Mede naar aanleiding van mijn/onze vele reizen heb ik mijn hart gevolgd en ben ik mijn eigen webshop met fair trade mode- en woonaccessoires begonnen genaamd Corazon Fairtrade. Alle producten worden rechtstreeks geïmporteerd uit India, Bangladesh, Bali, Cambodja en Mexico. Kijk op www.corazonfairtrade.nl l

  • 14 September 2011 - 15:10

    Mireille:

    Hey kanjers,

    ik heb net al jullie reisverhalen gelezen. Fijn dat jullie het zo ontzettend naar je zin hebben. Geniet van het luieren en van jullie vakantie. want ook wij moesten erg afkicken na 37 graden in turkije en hier 13 graden en regen..bbrr... enjoy en tot snel. X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeanitha

Dit profiel is van Martijn en Jeanitha. Ik (jeanitha) heb al veel van de wereld gezien (New York, Cuba, Mexico, Dominicaanse Republiek, Spanje, Turkije, Thailand, Maleisië, Cambodja, Indonesië, Singapore). Martijn (groot Schotland-fan) en ik zijn Azië nu nog verder te ontdekken en gaan dit jaar naar Vietnam. Daarnaast heb ik mijn passie voor reizen omgezet in iets professioneels, namelijk een fair trade webwinkel genaamd Corazon Fairtrade. Via mijn webshop verkoop ik fair trade sieraden, tassen, hangmatten en woondecoratie uit India, Bangladesh. Cambodja en Mexico.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 35332

Voorgaande reizen:

09 September 2016 - 01 Oktober 2016

Sri Lanka en de Malediven

24 Oktober 2014 - 16 November 2014

We're going to a land down under :-)

26 Oktober 2013 - 17 November 2013

Vietnam

08 September 2012 - 29 September 2012

Azie.....here we come :-)

02 September 2011 - 24 September 2011

Rondje Andalusie

27 November 2010 - 18 December 2010

Rondje Azie

14 Oktober 2007 - 01 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: