Deel 2 - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Jeanitha Renes - WaarBenJij.nu Deel 2 - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Jeanitha Renes - WaarBenJij.nu

Deel 2

Door: Jeanitha

Blijf op de hoogte en volg Jeanitha

05 December 2010 | Cambodja, Khett Siem Reab

Joehoeee,
Even snel een update voordat ik met mn nieuwe Japanse vrienden uit eten ga ;-)

Het was dus rete gezellig in de bar en er ging aardig wat drank doorheen haha. Uiteindelijk zijn we weer beland bij bar nr 1 waar ik nog wat potjes pool met Andy heb gespeeld. Na ja om een lang verhaal kort te maken, het was allemaal zo gezellig dat ik de volgende dag met een redelijke kater en max 1 uur slaap het vliegtuig in ben gestapt oeps. Ik viel dan ook direct in slaap zodra we in de lucht waren. Op Bankkok airport moest ik 3 uur wachten oef dus maar even ontbeten om half 2 haha. Na heel lang wachten kon ik dus eindelijk in dat vliegtuig stappen wat een propellorvliegtuig was huh? ja dat is wel even wat anders als je hierheen gekomen bent met een 747. Aangezien deze vlucht zo asociaal duur is (300 euro voor een retour ahum) vanwege een monopoly positie zat ik tussen de rijke Europese kakkers en was ik dus de enige backpacker. Niet echt mijn slag mensen pfff. Voor me zat een Russische vrouw met een peuter die na even gezellig kiekeboe met mij gespeeld te hebben begon te meppen (gelukkig greep ze direct in) en achter me zat een rotkind me steeds in mn rug te trappen. Zn moeder zei maar, nee mag je niet doen hoor, die mevrouw wordt boos hoor grrrr. Boos? ik had m het liefst t raam uit gepleurd! Naast me zat een chagrijnige Oostenrijker die besloot om de visa formulieren allemaal voor zichzelf te houden totdat ik vroeg of ie ook een setje aan mij kon geven. Afijn ik was blij dat ik er na 50 min alweer uit kon haha. Maar dat was nog niet alles, sta je een uur in een bloedhete rij voor de paspoortcontrole, blijkt dat "mevrouw goed voorbereid op reis" hier dr Lonely Planet niet goed te hebben gelezen en kon ik dus weer terug naar een of andere visa rij. Natuurlijk had ik ook geen pasfoto dus na een hoop gedoe stond ik eindelijk aan de andere kant van al die hokjes en was ik dus echt in Cambodja. Toen bleek dat ik ook nog een taxi was vergeten te regelen om me op te halen was het feest compleet maar ach die taxi was zo geregeld. Die mannetjes vroegen allemaal are you alone, are lonely? Waarop ik vrolijk terug zwaaide en riep, yes i am alone but I am not lonelyyyyyy!!!! Eenmaal aangekomen in het hotel ben ik zonder te eten zo in mn bed geploft en ben ik helemaal knock out gegaan. Oeps ik zie dat het tijd is om naar Reko te gaan. Ja ja die is hier ook aangekomen dus dat komt allemaal mooi uit. Ik ga met een heel groepje Japanners want ze zit in een Japans hostel en t leuke is.... Reko is de enige die Engels spreekt hahaha nou dat wordt vast gezellig... ach met handen en voeten kom je ook een eind en wie weet spreek ik aan het eind van de avond wel een aardig woordje Japans, who knows? Tot latersssss

Mede naar aanleiding van mijn/onze vele reizen heb ik mijn hart gevolgd en ben ik mijn eigen webshop met fair trade mode- en woonaccessoires begonnen genaamd Corazon Fairtrade. Alle producten worden rechtstreeks geïmporteerd uit India, Bangladesh, Bali, Cambodja en Mexico. Kijk op www.corazonfairtrade.nl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeanitha

Dit profiel is van Martijn en Jeanitha. Ik (jeanitha) heb al veel van de wereld gezien (New York, Cuba, Mexico, Dominicaanse Republiek, Spanje, Turkije, Thailand, Maleisië, Cambodja, Indonesië, Singapore). Martijn (groot Schotland-fan) en ik zijn Azië nu nog verder te ontdekken en gaan dit jaar naar Vietnam. Daarnaast heb ik mijn passie voor reizen omgezet in iets professioneels, namelijk een fair trade webwinkel genaamd Corazon Fairtrade. Via mijn webshop verkoop ik fair trade sieraden, tassen, hangmatten en woondecoratie uit India, Bangladesh. Cambodja en Mexico.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 35313

Voorgaande reizen:

09 September 2016 - 01 Oktober 2016

Sri Lanka en de Malediven

24 Oktober 2014 - 16 November 2014

We're going to a land down under :-)

26 Oktober 2013 - 17 November 2013

Vietnam

08 September 2012 - 29 September 2012

Azie.....here we come :-)

02 September 2011 - 24 September 2011

Rondje Andalusie

27 November 2010 - 18 December 2010

Rondje Azie

14 Oktober 2007 - 01 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: