Alles relaxed in Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Jeanitha Renes - WaarBenJij.nu Alles relaxed in Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Jeanitha Renes - WaarBenJij.nu

Alles relaxed in Chiang Mai

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jeanitha

22 Oktober 2007 | Thailand, Chiang Mai

Hallo allemaal,
Hier weer even een teken van leven uit Chiang Mai. Waar was ik ook alweer gebleven? O ja even door Chiang Mai gelopen. Ben 's avonds op de nightbazar beland, waar ik nog heel veel leuke dingetjes heb gekocht (het kost hier echt 3x niets :-)) Onderweg kwam ik Roeland nog tegen die een nieuw maatje (Fred) op de kop had getikt. Hij deed weer zo raar dus ik ging al snel weer mn eigen gang. 's Avonds zouden we afspreken in een backpackers bar. Helaas waren ze nergens te bekennen. Maar goed, no worries, ik liep tegen een leuke Australische kerel aan genaamd Phil. Eigenlijk zou ik voor maar een paar drankjes gaan ivm cooking class de volgende dag maar eeeuuhh tja Phil kende weer iemand etc etc en zo bleek ineens een hele groep Thai en Engelsen in die tent te staan die een afterparty van een trouwerij hadden. Flink feesten dus. Ik werd nog versierd door een Thai neehee geen vent maar een meisje die me echt ff overal greep ahum you can do whatever you want with me zei ze, terwijl ze me helemaal tegen zich aantrok om met me te dansen. Excuse me???? (nee was geen ladyboy). Daarna met een heel groepje in de auto, hup naar de volgende discotheek. Miss Lesbi kwam gelukkig niet mee haha. Kortom een superleuke avond gehad. Volgende ochtend echter hartstikke ziek (nee had weinig alcohol op en ook niets verkeerds gegeten ofzo). Na ja met mn hoofd boven de wc gehangen, cooking class afgebeld en hele dag in bed gelegen :-( 's middags kwam ik Roeland tegen in t restaurant die ineens als een blad aan een boom omsloeg en bezorgd was en me vitaminepillen gaf etc (huh???) Zijn we maar even aan t zwembad gaan liggen en 's avonds naar de zondagmarkt geweest (ja ik ga me dr verder ook niet meer druk over maken, vind t allemaal wel prima met die gozer). Goed de zondagmarkt, stel je Koninginnedag voor in A'dam en dan 100x erger met de drukte waaaaaaah gekkenhuis maar wel errug leuk en gezellig. Daarna nog ff een drankje gedaan in die hippe bar maar snel naar "huis" gegaan want voelde me nog niet helemaal fit. Moest ik natuurlijk weer langs de massagevrouwtjes die voor mn kamerdeur zitten haha. Ik spreek nu wat Thai en dat vinden ze ge-wel-dig dus klepperdeklepklep nee nu ga ik echt slapen hoor. Vandaag dus naar de cooking class geweest op een boerderij buiten de stad. Errug leuk, heeeel rustig en relaxed, lekker gekookt. Waren maar met een groepje van 5 personen dus prima te doen. Vanavond ga ik met Roeland en Fred naar Thai Boxen (tenminste als ik ze kan vinden, na ja zie ik dan wel weer). Zo t is weer een lang verhaal. Ik moet nodig weer worden gemasseerd na al dit getyp ;-) Kosten: 5 euro voor een uur :-) hehe Daaaaaaag

Mede naar aanleiding van mijn/onze vele reizen heb ik mijn hart gevolgd en ben ik mijn eigen webshop met fair trade mode- en woonaccessoires begonnen. Alle producten worden rechtstreeks geïmporteerd uit India, Bangladesh, Bali, Cambodja en Mexico. Kijk op www.corazonfairtrade.nl

  • 22 Oktober 2007 - 16:44

    Fred:

    Nou, ik hoor het al, je vermaakt je prima, ook zonder hun. Beter toch?
    Lekker van genieten en al helemaal van alle massage. Zou best wel ff willen ruilen hoor. Ben inmiddels weer in het Nederland. Het weer is best fris hier dus als je terug komt, leg een winterjas in je handbagage hahaha.

    veel plezier he.

  • 22 Oktober 2007 - 16:52

    Janine:

    Hey meis...
    Zo te horen vermaak je je daar prima!
    En kwa temperatuur kan je nu ook beter daar zijn daar hier...wat koud is het hier nu zeg...
    Relaxt joh lekker shoppen voor weinig geld...
    Heb jij weer haha...met die vage lesbische griet haha...lekker afpoeieren die handel!! haha...
    Veel plezier daar nog en tot snel.
    XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeanitha

Dit profiel is van Martijn en Jeanitha. Ik (jeanitha) heb al veel van de wereld gezien (New York, Cuba, Mexico, Dominicaanse Republiek, Spanje, Turkije, Thailand, Maleisië, Cambodja, Indonesië, Singapore). Martijn (groot Schotland-fan) en ik zijn Azië nu nog verder te ontdekken en gaan dit jaar naar Vietnam. Daarnaast heb ik mijn passie voor reizen omgezet in iets professioneels, namelijk een fair trade webwinkel genaamd Corazon Fairtrade. Via mijn webshop verkoop ik fair trade sieraden, tassen, hangmatten en woondecoratie uit India, Bangladesh. Cambodja en Mexico.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 35209

Voorgaande reizen:

09 September 2016 - 01 Oktober 2016

Sri Lanka en de Malediven

24 Oktober 2014 - 16 November 2014

We're going to a land down under :-)

26 Oktober 2013 - 17 November 2013

Vietnam

08 September 2012 - 29 September 2012

Azie.....here we come :-)

02 September 2011 - 24 September 2011

Rondje Andalusie

27 November 2010 - 18 December 2010

Rondje Azie

14 Oktober 2007 - 01 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: