Wat er ook gebeurd... altijd blijven lachen ;-) - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Jeanitha Renes - WaarBenJij.nu Wat er ook gebeurd... altijd blijven lachen ;-) - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Jeanitha Renes - WaarBenJij.nu

Wat er ook gebeurd... altijd blijven lachen ;-)

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jeanitha

20 Oktober 2007 | Thailand, Chiang Mai

Hallo allemaal,
Nou jullie zien t allemaal wel aan de titel. Jeanitha heeft weer een adventure meegemaakt hoor haha. Gisteren zijn we naar Chiang Mai gevlogen. Nu is t nog een hele toestand om bij t vliegveld te komen. Op vrijdagmiddag in de spits doe je daar dus 2 uur over (een stukje van 40 km). Onze chauffeur was gelukkig een professional dus met wat stunt- en vliegwerk zijn we er toch nog op tijd gekomen en hebben we m uiteraard daarvoor flink beloond ;-) So far so good. Huppekee vliegtuig in, binnen een uurtje stonden we in Chiang Mai, naar die rolband voor de bagage maar toen..... wel Roeland's backpack maar de mijne niet toink! Sta je dan, niet zo fijn peeuw, peeuw, peeuw (definitie "peeuw" uitspraak van Kweetniet in de Grote Meneer Kaktusshow wanneer er een stressvolle toestand ontstond) :-( Mannetje dr bij gehaald van de bagage. Naar een ander mannetje, mee naar een kantoortje, bellen naar Bangkok en ja hoor mn backpack was daar van de bagageband afgevallen. Gelukkig gaan er ik-weet-niet-hoeveel vluchten naar Chiang Mai dus de volgende ochtend zouden ze m komen brengen (jaja wat een service). Waar kon ie heen? Na ja nog niets geboekt maar wel wat op t oog, doe maar dat en dat guesthouse. Alles weer in orde, stress weer onder controle hehe. Op naar t guesthouse.... Mja kom je vanuit een retedruk Bangkok en ga je naar zo'n plattelandsstad, waren we even vergeten dat hier de recepties niet 24 uur open zijn. Stonden we daar voor een gesloten hek in t pikkedonker. En alle andere guesthouses waren ook dicht. Wat nu? Als geroepen kwam er net een Nederlandse aangelopen die wel in t guetshouse zat en die heeft vanochtend een briefje bij de receptie afgegegevn dat wij in een hotel waren gaan zitten en de backpack bij hun afgeleverd zou worden. Een hotel was in ieder geval zo gevonden en zelfde prijs als t guesthouse maar wel beter. Spelende Vrouw wat heeft u nu geleerd? Alles komt goed, altijd blijven lachen wat er ook gebeurd. Volgende keer ff reserveren van tevoren ;-) Heb nu een kamer aan t zwembad. Kon alleen van alle commotie niet goed slapen dus was gebroken vanochtend. Eerst maar eens naar t guesthouse, ff zitten kletsen met de NL manager en uiteindelijk kwam die backpack. Bij t hotel heb ik me daarna maar eens even laten masseren (laatste restjes stress eruit) en daarna zo mn bedje weer ingerold (die massage vrouwtjes zitten voor mn hoteldeur bij t zembad). Werd er alleen toen ik net lag, reggaemuziek opgezet met t volume op tien haha. Na ja kan iig niet zeggen dat t niet levendig is en ze geen goede muziek hebben ;-) O ja ik denk dat de wegen tussen Roeland en mij binnenkort gaan scheiden (ahum dat klinkt errug heftig maar zo is t niet hoor ;-)). Ik merkte al in t vliegtuig dat ie erg gebrand was op nieuwe mensen ontmoeten hiero. Gisteren ging ie 's avonds nog uit terwijl ik total loss mn bed in kroop. Maakt allemaal niet uit maar toen ik m vanochtend tegen kwam, vertelde ie dat ie een Amerikaan had ontmoet en die woonde hier en ja ik ga een scooter huren en ik ga raften en ik en ik blabla pffffff. Ik zei nog ow reggae barretjes hier, goh ja leuk, hoe laat wil je vanavond gaan dan? Ja weet ik nog niet. Ow nou ga ik denk wel ff kijken zeg ik. Na ja je moet maar zien, IK ga in ieder geval. Grrrrr zoek t dan uit eikel. Ow ja heb nog tourdingen gezien bij dat guesthouse, ze hebben heel veel leuke dingen. Huh wat zeg je? Ja IK ga raften hoor en ik werd vervolgens gewoon genegeerd. Na jaaaaa prima hoor. Daaaaaag ik vermaak me zo ook wel. Hij wil met een kerel achter Thaise meiden aan ofzo, whatever. Anyway ik ga nu ff lekker door Chiang Mai lopen. Misschien nog even aan t zwembad hangen ofzo. Opladen voor de komende dagen. Just relaxxxxx :-) Tot het volgende adventure :-)
Daaaaaaaag

Mede naar aanleiding van mijn/onze vele reizen heb ik mijn hart gevolgd en ben ik mijn eigen webshop met fair trade mode- en woonaccessoires begonnen. Alle producten worden rechtstreeks geïmporteerd uit India, Bangladesh, Bali, Cambodja en Mexico. Kijk op www.corazonfairtrade.nl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeanitha

Dit profiel is van Martijn en Jeanitha. Ik (jeanitha) heb al veel van de wereld gezien (New York, Cuba, Mexico, Dominicaanse Republiek, Spanje, Turkije, Thailand, Maleisië, Cambodja, Indonesië, Singapore). Martijn (groot Schotland-fan) en ik zijn Azië nu nog verder te ontdekken en gaan dit jaar naar Vietnam. Daarnaast heb ik mijn passie voor reizen omgezet in iets professioneels, namelijk een fair trade webwinkel genaamd Corazon Fairtrade. Via mijn webshop verkoop ik fair trade sieraden, tassen, hangmatten en woondecoratie uit India, Bangladesh. Cambodja en Mexico.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 35199

Voorgaande reizen:

09 September 2016 - 01 Oktober 2016

Sri Lanka en de Malediven

24 Oktober 2014 - 16 November 2014

We're going to a land down under :-)

26 Oktober 2013 - 17 November 2013

Vietnam

08 September 2012 - 29 September 2012

Azie.....here we come :-)

02 September 2011 - 24 September 2011

Rondje Andalusie

27 November 2010 - 18 December 2010

Rondje Azie

14 Oktober 2007 - 01 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: