Laatste bericht vanuit Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jeanitha Renes - WaarBenJij.nu Laatste bericht vanuit Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jeanitha Renes - WaarBenJij.nu

Laatste bericht vanuit Thailand

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jeanitha

31 Oktober 2007 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,
Nog even snel een laatste update vanuit Bangkok voordat ik morgen naar huis vlieg. Lisa en ik hebben ons prima vermaakt op Koh Samui. Gewoon helemaal niets gedaan. Maandag heeft t alleen de hele dag geregend maar ach we hadden zulke relaxte kamers dat een boekje lezen/ff tukken bepaald geen straf was. Maandagavond zijn we nog naar een ladyboys cabaretshow geweest (ja van die omgebouwde kerels ja). Was echt superleuk en ze waren ook errug goed. Helaas maakten een stel Israelies hun reputatie die ze hier hebben (het meest arrogante/onbeschofte volk van de wereld te zijn) waar. Allemensen we konden die hele tafel wel van ze omver schoppen want ze gingen steeds heel irritant ervoor staan dansen en zwaaien en schreeuwen. Maar goed Lisa mailt me haar foto's dus t komt goed (die van mij hebben ze namelijk allemaal verpest). Gisteren weer lekker relaxed gedaan en eigenlijk zouden we alleen maar chique uit eten gaan bij de Italiaan (yes eindelijk geen rijst, kan geen rijstkorrel of mie-sliert meer zien haha) en een paar drankjes doen aangezien ik vandaag al om 6 uur op moest. Maarrrrr naast ons tafeltje zat Walter (een Schot) nachtclubeigenaar van een van de beste tenten in Marbella (nee geen bullshit). Lisa vond t allemaal machtig interessant en merkte op dat ie mij wel zag zitten. O ja joh? Nwah ik was niet zo in de mood voor overdreven aardig doen. Bovendien was deze kerel toch wel aan de oude kant (in de 40) voor mij dus ik wilde m geen enkele indruk geven dat ik m zag zitten haha. Maar goed Walter wist wel wat feesten was dus dat werd helemaal gezellig. Hij heeft alles voor ons betaald (zelfs t eten). Niet dat we daarop uit waren maar ach t was ook niet vervelend ;-) Gelukkig ging Walter meer achter Lisa aan toen ie merkte dat ik niet op die manier geinteresseerd was hehe. We zijn nog naar een nachtclub geweest waar vrienden van m net een cabaret optreden hadden gegeven (ja ook weer ladyboys). We hebben nog een tijdje met ze zitten kletsen, hartstikke leuk. Vanochtend dus na 1,5 uur slaap (en gelukkig een hele fles water na de alcohol achter mn kiezen) mn bedje uit gekropen en naar Bangkok gevlogen. Wat een schattig vliegveldje op Koh Samui. Een paar rieten hutjes en dat is t. Toen ik hier eindelijk aankwam (taxichauffeur kon t niet vinden en sprak geen woord engels zucht)heb ik me eerst maar even in mn bed gestort. Ik was zo gaar als wat. Vervolgens op naar een mega shopping centre voor de allerlaatste aankopen. Onderweg nog even Michael gebeld. Ja die vriend uit Gran Canaria. Die wilde maar wat graag afspreken. Kwam dat nou door mn koele houding op zn mail ofzo? Ineens was ie zo enthousiast. Na ja goed ik zit nu op m te wachten dus we zien wel. Gaan uit eten. Terug naar t shoppingcentre.... ik liep ernaar binnen en het ene na t andere leuke truitje, blousje etc etc zat me aan te gapen van, koop me, koop me. Aaarrrgghhh zoveel leuke dingen. Maar ik was op een missie.... ik MOEST nieuwe gympies (had mn oude laten staan in t busje van de trektocht in Chiang Mai :-() en een dikke sweater kopen. Mijn poezelige teentjes zouden eraf vriezen als ik op mn flappies aan zou komen in Dusseldorf en ik haat kou. Alle verleidingen dus weerstaan in dit 7 verdiepingen tellende winkelcentrum (Hoog Catharijne past er 100x in, niet overdreven en ik bleef maar verdwalen). Gympies gescoord in de uitverkoop (echte Puma's :-)) en een Abercrombie vest (wel een neppert maar slechts een 1/4 van de prijs tja). Kortom ik kan opgelucht naar huis en hoef geen kou te lijden. Heb echt een supertijd gehad hier in Thailand maar ben nu ook wel blij dat ik weer terug ga. Mis mn bruine boterham met kaas hahaha enne Kaya ook natuurlijk. Buufjes knuffelen jullie m af en toe wel? ;-) Nou ik ga dr maar eens een eind aan breien. Tot snel in Nederland brrrrr (hier 30 graden)
Doeiiiiiii

MMede naar aanleiding van mijn/onze vele reizen heb ik mijn hart gevolgd en ben ik mijn eigen webshop met fair trade mode- en woonaccessoires begonnen genaamd Corazon Fairtrade. Alle producten worden rechtstreeks geïmporteerd uit India, Bangladesh, Bali, Cambodja en Mexico. Kijk op www.corazonfairtrade.nl

  • 09 November 2008 - 09:29

    Sandra:

    Hi,

    He bedankt voor de link!!!

    En lees gerust mijn verhalen. Jouw laatste ook even gelezen, klinkt allemaal goed. Die kant van Thailand moet ik nog bekijken.

    groetjes
    Sandra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeanitha

Dit profiel is van Martijn en Jeanitha. Ik (jeanitha) heb al veel van de wereld gezien (New York, Cuba, Mexico, Dominicaanse Republiek, Spanje, Turkije, Thailand, Maleisië, Cambodja, Indonesië, Singapore). Martijn (groot Schotland-fan) en ik zijn Azië nu nog verder te ontdekken en gaan dit jaar naar Vietnam. Daarnaast heb ik mijn passie voor reizen omgezet in iets professioneels, namelijk een fair trade webwinkel genaamd Corazon Fairtrade. Via mijn webshop verkoop ik fair trade sieraden, tassen, hangmatten en woondecoratie uit India, Bangladesh. Cambodja en Mexico.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 35303

Voorgaande reizen:

09 September 2016 - 01 Oktober 2016

Sri Lanka en de Malediven

24 Oktober 2014 - 16 November 2014

We're going to a land down under :-)

26 Oktober 2013 - 17 November 2013

Vietnam

08 September 2012 - 29 September 2012

Azie.....here we come :-)

02 September 2011 - 24 September 2011

Rondje Andalusie

27 November 2010 - 18 December 2010

Rondje Azie

14 Oktober 2007 - 01 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: